.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگراني شيوع آنفلوآنزاي مرغي با مهاجرت پرندگان به مناطق سردسير بر طرف مي‌شود
مهاجرت پرندگان مهاجر همه ساله از اوايل پاييز با سردشدن تدريجي هوا به آبگيرها و جلگه‌هاي حفاظت شده استان گيلان شروع مي‌شود و  اوايل بهار نيز بازگشت تدريجي اين پرندگان به مناطق سردسير قطب آغاز مي‌شود باآغاز برگشت اين پرندگان  تا حدودي نگراني ايجاد شده در شيوع  بيماري آنفلوآنزاي پرندگان نيز برطرف مي‌شود ....

مهاجرت پرندگان مهاجر همه ساله از اوايل پاييز با سردشدن تدريجي هوا به آبگيرها و جلگه‌هاي حفاظت شده استان گيلان شروع مي‌شود و از اوايل بهار نيز بازگشت بتدريج اين پرندگان به مناطق سردسير شمالي آغاز مي‌شود. باآغاز برگشت پرندگان مهاجر از گيلان و تالاب انزلي تا حدودي نگراني ايجاد شده در شيوع بيماري آنفلوآنزاي پرندگان نيز برطرف مي‌شود. بدنبال مشاهده تلفات دربين پرندگان مهاجر در تالاب بندرانزلي و تاييد بيماري آنفلوآنزاي مرغي در بخشي از اين تالاب پس از فصل مهاجرت پرندگان به اين تالاب در پاييز و زمستان اقدامات پيشگيرانه در حاشيه اين تالاب انزلي از سوي مسوولان استان به اجرا گذاشته شد.

همچنين سال گذشته  صيد و شكار هر نوع پرنده‌اي را در تالاب‌هاي استان گيلان و انزلي به منظور مقابله و مهار اين بيماري ممنوع شد ومسوولان محلي توانستند در كنترل و جلوگيري از گسترش اين بيماري به كشور موفقيت داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.928 seconds.